vrijdag 15 augustus 2014

Ding 23 - evaluatie

Het laatste ding al weer! Daar ben ik in 2 maanden toch mooi even doorheen gefietst al zeg ik het zelf.
Ik ga in deze laatste post gewoon netjes het evaluatielijstje van de website door.

wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken?
De leukste van de dingen vond ik toch wel Librarything. Misschien was dat ook wel te zien aan de 3 posts die ik daaraan gewijd heb. En ookal vind ik Goodreads eigenlijk beter, had ik zonder Librarything daar ook niks mee gedaan.

wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met de organisatie waar je werkt?

Met de meeste dingen was ik al wel bekend, en ookal is 23 dingen al wel weer wat ouder, stond ik er toch nog van te kijken dat voor anderen er nog wel veel nieuws tussen zat. 
Verder zal ik wat bewuster bezig zijn met nieuwe ontwikkelingen, zodat ik niet over 10 jaar "de vernieuwde 23nieuweverdiepdingen" hoef gaan zitten doen en er dan niks van snap.

waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma?

Niet echt eigenlijk : )

wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?

Het is ondertussen wel echt duidelijk verouderd op plaatsen. Zelfs als de cursus niet meer op deze manier gegeven wordt, zouden in ieder geval de links enzo nog wel moeten werken. Of ze moeten verwijderd worden. Ik zal niet de enige persoon zijn die verdiepdingen gaat doen, en alsnog de originele 23 dingen even willen doorkijken. 

En vul aan: “23 Dingen was voor mij …”

Een leuke opfrisser wat betreft bieb 2.0, een een goede gelegenheid om dingen zoals RSS toch eens wat beter te bekijken.


Over een tijdje ga ik dit blog dus ook gebruiken voor die verdiepdingen
Tot dan!

Liefs,
Dora

1 opmerking:

  1. Proficiat Sarah. Dat heb je zeker snel gedaan. En je verdient een certificaat! Ga ik regelen. Heb nog niet al je berichten gelezen maar dat ga ik de komende week doen.
    Ga zo door zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen