vrijdag 8 augustus 2014

Ding 19 - sociale netwerken

Het einde der dingen begint ondertussen een beetje in zicht te raken. 5 te gaan nog maar!
Ik kan niet verder typen voor ik mijn lezers wijs op deze prachtige zin die ik tegenkwam op de 23 dingen website bij dit ding;

"Dat varieert van een nieuwsgroep voor verzamelaars van antiek, zeldzame ziekten
 of huishoudelijke issues"


In ieder geval, sociale netwerken dus. In mijn geval Facebook.

Ik ben op gegeven moment toch maar Facebook gaan gebruiken omdat ik toch wel veel vrienden had die niet aan Twitter deden, maar wel aan Facebook. Ook bood Facebook een alternatief voor Twitter omdat ik bij Facebook kon instellen dat alleen vrienden mijn berichten kunnen zien. Op Twitter kan dat naturlijk ook wel, maar dat verslaat het punt van Twitter nogal vind ik.

Voor Xplora is het niet de vraag of Facebook gebruikt moet worden, want het wordt al gebruikt. Ook heeft de mediatheek van de kunstacademie een eigen Facebookpagina waar ik momenteel de beheerder van ben. Alle medewerkers kunnen er in princiepe bij, maar het bleek toch lastig om op die manier regelmatig berichtjes te plaatsen. Nu doen we het zo dat wanneer medewerkers iets hebben om er op te zetten, ze het naar mij sturen. Ik zorg er dan voor dat het een beetje verspreid over de week op de pagina terecht komt.

Dat is in ieder geval het idee. Het is vlak voor de vakantie besloten om het op die manier te doen, dus ik heb nog niet zo veel oefening gehad.

Liefs,
Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten