donderdag 27 november 2014

Ding 1! (van de verdiepdingen)

Jawel!
Ik begin gewoon lekker weer! Ik had natuurlijk in eerste instantie de 23 dingen gedaan zodat ik niet te erg zou achterlopen wanneer de verdiepdingen begonnen.
Ondertussen zijn de verdiepdingen begonnen, dus here we go.
Ding 1 gaat weer over bloggen.
Bloggen is bij de verdiepdingen eigenlijk niet perse nodig, omdat het voornamelijk via een forum werkt. Ik had in het forum gezegd dat ik denk ik toch nog wel ging bloggen. Vervolgens heb ik helemaal niks geblogd.

Wat bij het forum fijn is dat je direct kan zien hoe anderen over een onderwerp denken, zonder dat je weer 12 blogs hoeft door te spitten.

Ik ga er dan ook niet van uit dat mensen mijn blog gaan lezen, maar het is meer een houvastje voor mezelf.

Adios for now

Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten