donderdag 7 augustus 2014

Ding 17 - Smartphone apps

Apps dus. Ik heb nu een paar jaar een smartphone (android) en ik maak dus redelijk wat gebruik van apps.
Met name de social media dingen zoals twitter, facebook en pinterest gebruik ik veel, en daarnaast reis-apps zoals 9292 en NS. De spelletjes ben ik niet zo van.

Ook maak ik veel gebruik van de app van IMDB en de tv gids. En Whatsapp natuurlijk.

Voor de bieb kunnen apps (zoals de biebapp) ook heel handig zijn. Ik denk aan checken wanneer iets terug moet of zien wat je nog thuis hebt en zoeken in de catalogus.
Een functie dat je een wishlist aan kan maken lijkt me ook handig. Het kan wel eens even duren voor een nieuw boek in de bibliotheek beschikbaar is. Misschien zou er ook iets in kunnen zitten wat boeken aanraad op basis van wat je eerder geleend hebt, of hier op Avans misschien op basis van de opleiding. Een soort gepersonaliseerde aanwinstenposter of iets dergelijks.

Liefs,
Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten