maandag 11 augustus 2014

ding 20 - online muziek luisteren

Grooveshark! Ik heb het momenteel aanstaan zelfs!
Lekker gemakelijke manier om even snel een muziekje aan te zetten, zeker op werk, waar je je muziek niet zo bij de hand hebt als thuis.
Ook het maken van playlists vind ik leuk. Een beetje als het maken van een mixtape vroeger.

Hier onder staat een recreatie van een bandje wat we vroeger hadden en altijd luisterden op vakantie. Het bandje zelf is al een tijdje kwijt, maar op grooveshark heb ik het meeste wel kunnen vinden. De volgorde weet ik niet meer, maar het vakantiegevoel zit er nog steeds in.

HET bandje by sarah on Grooveshark

Wel jammer dat ik soms op zoek ben naar een bepaald nummer, of een bepaalde versie van een nummer, en dat die er dan niet op staat. Maarja. Gratisssssss.

Liefs,
Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten