woensdag 6 augustus 2014

Ding 15 - maps

Tsja, Google maps is zeker erg handig. Vooral als je net zoals mij het talent hebt om overal binnen een minuut te kunnen verdwalen. Maar deze tool is ondertussen volgens mij toch wel zo ingeburgerd dat ik er eigenlijk niet zo veel over te zeggen heb. Iedereen kent dit wel. Iedereen heeft zijn eigen huis volgens mij wel een opgezocht met streetview. In mijn geval is mijn huis een grote bouwput vol zand, omdat ze blijkbaar niet zo vaak nieuwe foto's maken.




De (niet enorm gecompliceerde) route van het station naar Avans

Ik moet wel zeggen dat het zelf info toevoegen aan kaarten me wel leuk lijkt. Misschien ga ik me nog een keer wagen aan een kaart met mijn favoriete plekjes in Den Bosch.

Voor de mediatheek weet ik echter niet wat we er mee zouden moeten. We zijn geen losse bibliotheek met ons eigen gebouw tenslotte. Misschien moeten we aan de Google bedrijfsfoto's? Dat is zeg maar streetview, maar dan IN gebouwen.



de toekomst?

Liefs,

Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten