woensdag 9 juli 2014

Ding 2 = Maak een blog

Hallo allemaal en welkom op mijn 23 dingen blog!
Even voor de duidelijkheid = 23 dingen is een soort cursus voor bibliotheekmensen om zogeheten "web 2.0" dingen te leren doen.

23 dingen welteverstaan.

 Het maken van dit blog is ding nummer 2 (ding nummer 1 was het lezen van een blog, check and double check!).

Ik heb al enige ervaring met bloggen, hoewel deze nogal sporadisch is. Maar mogelijk met dit vaste stramien van dingen doen en daar vervolgens over vertellen, dat het me wat beter afgaat. Op mijn eigen blog ben ik namelijk voornamelijk bezig met het herontwerpen van de pagina, en zorgen dat de banner precies past, dan het typen van daadwerkelijke blogposts en dergelijken.

 Hier zal ik waarschijnlijk de komende tijd nog wel het een en ander aanpassen en opleuken. (red. PRUTSEN)

Ik doe ook al het een en ander aan social media, maar daar komen jullie de komende tijd nog wel achter...

(dat klonk meer omineus dan de bedoeling was)

Dus de komende tijd ga ik jullie verblijden met mijn ervaringen in de wilde wondere wereld van web 2.0!
JUJ!

Liefs,

Dora

PS = voor wie op die link van mijn andere blog geklikt had was het al duidelijk, maar eigenlijk ben ik gewoon natuurlijk Sarah he.

PPS = Man, ik moet echt dit lettertype aanpassen. Denk de hele tijd dat er stipjes op mijn scherm zitten...

PPPS = het stipjes-issue is ondertussen verholpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten