donderdag 4 december 2014

Ding 5! Meer Facebook

Ok, laat ik voorop stellen dat ik geheel voor het gebruik van Facebook ben voor Xplora.

Maar voor persoonlijk gebruik wil ik eigenlijk van Facebook af. Elke keer weer nieuwe richtlijnen, nieuwe privacy-instellingen, nieuwe (irritante) layout, je inhoud wordt gefiltert zodat je alleen nog maar de dingen te zien krijgt waarvan Facebook denkt dat je het graag zou willen zien.

Aan de andere kant kom ik wel echt leuke dingen tegen op Facebook, en er zitten weer mensen op die dan weer niet op Twitter zitten. LASTIG!

Als je een Pagina aanmaakt als bedrijf, heb je die problemen niet echt gelukkig. Je zend dan vooral, en dan maar hopen dat je een hoop volgers hebt die reageren op je berichten. Dat blijft toch ook lastig. Wat zet je op Facebook? En hoe vaak post je?

Ik ben nu bezig met een experiment, waar ik (op de akv facebookpagina) bijna elke dag wel iets plaats. Maar ik zie nog geen resultaten helaas.

Keep you posted,
Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten