maandag 1 december 2014

Ding 3! Instagram

Ik heb (na enig tot zeer veel twijfelen) een instagram account aangemaakt.
Wat mij er van weerhield is voornamelijk dat ik al +- 100 accounts heb bij 100 dingen.
Maarja, aan de andere kant kan er dan nog wel eentje bij ook.

Mijn verrassing was dus groot toen ik er achter kwam dat ik gewoon al een account had, waar ik in 2012 drie foto's op gezet had.
Instagram was duidelijk niet interessant genoeg dat ik het ook daadwerkelijk langer dan 1 dag gebruikt heb. En heb onthouden dat ik had gedaan had.

Ik zie ook niet helemaal in hoe Xplora instagram goed zou kunnen gebruiken.
Foto's spreken mensen wel aan, maar ik weet niet of instagram het juiste kanaal is voor de gebruikers van Xplora.

Ik ben in ieder geval nog eventjes te vinden op instagram.com/doravanxplora maar ik weet niet voor hoe lang.

Liefs,
Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten