donderdag 30 april 2015

Ding 20! Infographics

Dus ik heb (met dank aan de gegevens van Marielle) eens lekker zitten aanklooien met Pictochart.
Erreg leuk om mee bezig te zijn, maar wel nogal tijdrovend.
Hoewel dat natuurlijk wel deels te wijten valt aan het aanleren van een nieuw programma.
Wat vinden jullie?
Ik vind hem zelf wel geslaagd, en hoewel ik er even mee bezig ben geweest, is het wel een stuk duidelijker dan de tabel waar de informatie oorspronkelijk in stond.
(je kant er ook met je muis boven hangen enzo! spannend! interactief!)


Wel jammer dat je in de gratis versie alleen openbare infographics kan maken.
Hij is ook hier te vinden (HIERRRR)

Oh! ik heb net presentation mode ontdekt! Ook leuk! (hoewel het met mijn infographic niet zo goed werkt)

Liefs, Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten