maandag 16 maart 2015

Ding 13! e-books

E-books zijn niks voor mij, laat ik daar mee beginnen.

Gelukkig heb ik de luxe dat niemand meer tegen me kan zeggen =

"He, koop dit DURE, ENORME boek! Heb je nodig in de les!"

maar ik kan me goed voorstellen dat je daar misschien geen zin in hebt.

E-books dus!

Het scheelt een hoop gesjouw, en een hoop geld.
Maar dan moet het boek wat je nodig hebt wel beschikbaar zijn als e-book.
Dat is bij de kunstacademie niet echt het geval. (3 e-books maar :S)
En veel e-books zijn niet erg veel goedkoper dan de fysieke boeken.
hm.

En dan heb je nog dit

http://www.inc.com/laura-montini/paper-might-help-your-ability-to-recall-what-you-read.html

hmm.

Ik snap dat het voor studenten fijn is al er e-books beschikbaar zijn. Zeker als je snel iets nodig hebt.
Maar ik blijf in ieder geval nog even bij team pro-papier.

Liefs,
Dora



Geen opmerkingen:

Een reactie posten