donderdag 15 januari 2015

Ding 10! Lokaal Sociaal

Dit is een lastige.
Ik blijf er niet geheel overtuigd van dat we zo hard op zoek moeten naar onze gebruikers online.
Het doet me een beetje denken aan dat je de stad in gaat op zoek naar een specifiek soort jurkje, en dat je dan een in elke winkel achtervolgd wordt door iemand die je sokken probeert te verkopen.
(goede analogie he?)

Ik denk dat als studenten ons willen vinden, ze ons dan gemakkelijk kunnen vinden, en dat het al snel als opdringerig overkomt als we zomaar gaan reageren op dingen die niet direct op ons gericht zijn.
Als je dat toch perse wel wilt, is de toon denk ik heel belangrijk. Dan moet je ook laten weten dat er niet een of andere faceless coorperation aan het woord is, maar een echt persoon van vlees en bloed.

Het kan lastig zijn om zo'n persoonlijke toon aan te slaan, zeker omdat er zo veel verschillende vestigingen zijn. Dat is ook weer een beetje raar, als je reageert op iemand die helemaal niet in "jouw" Xplora is.

Ik moet hier duidelijk nog even over nadenken.
Misschien dat iemand in het forum een goed idee heeft?


Liefs,
Dora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten